Design voorbeelden
01. Finance
02. Retail
03. Logistiek
Je krijgt een recruitment website in jouw huisstijl, waarin alle best practices zijn verwerkt van 100 bekende recruitment websites.
Maar hoe gaat dat eruit zien?
Om beter te visualiseren hoe jouw recruitment website eruit zou kunnen zien hebben we drie design voorbeelden gemaakt waarbij gebruik wordt gemaakt van de componenten, maar een eigen huisstijl is toegepast.

01. Finance
Deze Bank heeft de focus liggen op de verschillende teams die bij hen werken. Op de homepage wordt allereerst de mogelijkheid gegeven om snel een vacature bij een bepaald team te zoeken of de bezoeker kan meer inzicht in de verschillende teams krijgen door de video te kijken of op het desbetreffende team te klikken.

De opbouw van de rijen en de daarin gebruikte componenten op de homepage is hier als volgt:
- Vast component – Menu
- Rij 1 (1 koloms) – Mainbanner met Search
- Rij 2 (2 kolommen) – Video + Content
- Rij 3 (1 kolom) – Slider met ‘journeys’
- Rij 4 (2 kolommen) – Content + Afbeelding
- Rij 5 (1 kolom) – Relevante vacatures
- Rij 6 (1 kolom) – Job Alert
- Vast component – Footer
02. Retail
Bij deze Retailer ligt de nadruk bij deze Marketing landingspagina op het informeren van de bezoeker over het desbetreffende vakgebied. Wie werken er op deze afdeling en voor welke uitdagingen komen zij te staan? Door het gebruik van het nieuws component kan er steeds wisselende content geladen worden. Natuurlijk moeten er op deze pagina ook marketing vacatures staan.

De opbouw van de rijen en de daarin gebruikte componenten op de homepage is hier als volgt:
- Vast component – Menu
- Rij 1 (1 kolom) – Banner met titel
- Rij 2 (2 kolommen) – Content + Afbeelding
- Rij 3 (2 kolommen) – Afbeelding + Content
- Rij 4 (1 kolom) – Nieuws
- Rij 5 (1 kolom) – Relevante vacatures
- Rij 6 (1 kolom) – Job Alert
- Vast component – Footer


03. Logistiek
Op de homepage van dit logistieke bedrijf moet het meteen duidelijk zijn om welk bedrijf het gaat en dat een bezoeker binnen 2 seconden verder kan naar een relevante vacature. Daarom is er gekozen voor een inspirerende grote banner met een zoekbalk waarmee direct bij een relevante vacature kan komen.
Onder de scroll kan er meteen doorgeklikt worden naar relevante landingspagina waarop ook de desbetreffende vacatures staan, maar toch wat over het vakgebied wordt gezegd.

De opbouw van de rijen en de daarin gebruikte componenten op de homepage is hier als volgt:
- Vast component – Menu
- Rij 1 (1 kolom) – Grote banner met zoekbalk
- Rij 2 (1 kolom) – Content
- Rij 3 (2 kolommen) – CTA’s naar ‘journeys’
- Rij 4 (2 kolommen) – Content + Afbeelding
- Rij 5 (1 kolom) – Job Alert
- Vast component – Footer